fredag 17 maj 2013

Me'sa back! / Disclaimer.

Det här var ju tänkt att vara ett avslutat kapitel. I alla fall ett projekt lagt på is. Men så gick jag ju och köpte mig en motorcykel.
Ja, så nu måste jag ju be dig om ursäkt.
Det kan ju nämligen vara så att du på din dator har en länk/rss-flödes-blipp/annan prenumerationstjänst som sa till dig att "nu händer det något roligt på internet". Så är det nu alltså inte. Ingenting att se här, cirkulera.
Så har vi rett ut det, bra så, då kan jag säga det jag verkligen ville ha sagt.
Jag har alltså köpt mig en ny motorcykel, och då måste man ju ut och resa, det förstår ju minsta barnunge. Dock inte så långt den här gången, det har jag varken tid eller råd med. Planen är dock att resa runt lite småsvängar i gamla svedala (vilket, tydligen, genast ändrades till "Norden"), någon helg häråt, någon helg däråt och så skriva lite. Ellerja, det blir väl såklart med det som vanligt; en ohemult massa ord som svamlar om mest ingenting.
Där är vi nu iaf.
Nu: Finskt godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar